FAQ

Vind je geen antwoord op je vraag, dan kan je ons nog altijd contacteren via het nummer +32 9 326 34 90 of ons contactformulier.

Bestelling

Krijg ik een orderbevestiging?

Wanneer de bestelling is voltooid, ontvang je per email een orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Absoluut. Neem gewoon even contact met ons voor de beschikbaarheid van het gewenste product.

Betaling

Betaling

Bij een online bestelling betaal je veilig in onze internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke betaalkaart met het logo van Bancontact, Maestro, Visa of bankoverschrijving.

Verzending & bezorging

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Absoluut. Neem gewoon even contact met ons voor de beschikbaarheid van het gewenste product.

Wat is het levergebied van De Witte?

Wij leveren in België, Nederland en Luxemburg. Voor leveringen buiten dit gebied, neem je het best contact op met ons voor een vrijblijvende offerte op maat.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Leveringen in bulk worden binnen de 3 werkdagen geleverd. Big bags en paletten worden binnen de 5 werkdagen geleverd. Pakketten worden met een koerierdienst verstuurd en meestal is de levertermijn 1 tot 3 werkdagen.

Hoeveel bedraagt de transportkost?

De transportkost wordt berekend volgens de leveringsplaats en de hoeveelheid producten. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje en klik vervolgens op het winkelmandje zelf. Onder de producten kan je je postcode invullen en de transportkost berekenen vooraleer je de bestelling afrondt.

Levert De Witte in het weekend?

Bestellingen worden enkel geleverd op weekdagen.

Tips voor een vlotte levering

Goederen in bulk of in big bags worden geleverd met een vrachtwagen van meer dan 15 meter lengte. Het is belangrijk dat een vlotte doorgang gegarandeerd is van minstens 3 meter breed. Is jouw project gelegen in het centrum van een stad of in een woonwijk? Controleer dan zelf even of je bereikbaar bent. Twijfel je? Bel ons dan even op en we kijken samen voor een oplossing. Pakketten verzenden we altijd met een koerierdienst.

Mijn account

Wat kan ik met mijn online account doen?

Een account geeft je een overzicht van je facturen en bestellingen. We houden bij welke producten je het vaakst gebruikt zodat je sneller kan bestellen. Tenslotte kan je hier onze catalogus bekijken.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Omdat je gegevens gelinkt staan in onze database, kan je niet zomaar wijzigingen doorvoeren. Neem hiervoor contact met ons op en we helpen je verder.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op "aanmelden" en vervolgens op "wachtwoord vergeten". Wij sturen je onmiddellijk een nieuw wachtwoord op.

Producten

Wat met lege big bags?

De big bags zijn bestemd voor éénmalig gebruik. Je mag ze houden of weggooien dus.